Povánoční pohoda

Přátelé, až teď jsem měla možnost se dostat k focení a tak podobně. Proto Vám již nemůžu popřát šťastné a veselé Vánoce, ale snad jste si je užili v krásném kruhu rodinném :)

A copak jste dostali od Ježíška? Já jsem byla asi hodná, protože se moje fotobrašna zaplnila novými vychytávkami. Mezi ně patří malý stativ a předsádka - juchů, bude lepší makro. A světelný objektiv. Doufám, že se v příštím roce opět rozfotím a budu se zdokonalovat, aby se nám všem fotky stále líbily :)

Teď už Vám popřeji jenom všechno nejlepší do Nového roku a doufejme, že přibudou i nějaký fotky ohňostroje a prskavek.

Jako fotografii přikládám náš vánoční stromeček, který byl vyfocen novým objektivem ;)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Podzimní pampeliška a sedmikráska

Potkala jsem tygra