Podzimní pampeliška a sedmikráska

Podzimní procházka, někdy před 14 dny. Pamatuji si, že mi byla už celkem zima a chtěla jsem do tepla. Zrcadlovka zela prázdnotou, protože se mi nic nelíbilo na fotografování. Znáte to, mdlé barvy a zatažená obloha. Pořád jsem si říkala, že něco musím vyfotit. Ale nakonec jsem to vzdala. Cesta domů však nabrala úplně jiný směr.

Najednou se přede mnou objevila pampeliška! Jedna jediná pampeliška plná bílého chmýří. No nevyfoťe to! Na fotografii můžete spatřit, jak se dvě chmýří zachytila k sobě a hezky poletovala. Což fotku udělalo ještě hezčí. Dala jsem jí do černobílé, protože nějak všechno lépe vyniklo.



A když jsem se podívala o kousek vedle, usmála se na mě sedmikráska! Pro sedmikrásku platí, že může rozkvést i v zimních měsících – stačí, aby nebyla příliš velká zima a nenapadl sníh.




A co vy? Také objevujete na podzimních procházkách kromě barevného listí i barevné rostlinky?



Komentáře

  1. Pampeliška a teď? To mě teda překvapilo :) Já se přiznám, že spíš koukám po těch barevných stromách, který jindy nejsou, než ted :) Sedmikrásky a pampelišky budu obdivovat na jaře :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to právě také překvapilo :D To ano, barevné listí je kouzlo samo o sobě :)

      Vymazat
  2. Teď je krásné počasí, objevila jsem spoustu kytiček do kterých bych neřekla, že ještě budou vykukovat z hlíny. :-)
    Nádherné fotky! :-)

    Hlava v knihách

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Potkala jsem tygra