Praha večer s trochou mlhy

Noční Praha. Zase. Jenže zimní a mlhavý čas. Ano, byla dost mlha a fotky vyšly takové nemastné neslané. Fotografií jsem měla v zrcadlovce více než dost, ale jakmile jsem je chtěla trochu vyladit, zjistila jsem, že to prostě není ono.


Večerní procházka byla moc fajn a nebyla mi ani zima, protože jsem se pořádně nabalila. V MHD jsem sice trpěla vedrem, ale venku jsem pak toho opravdu nelitovala. Na jednom místě jsme stáli dost dlouhou chvilku a mezitím se tam vystřídalo pár skupinek turistů, a tak jsme se i dozvěděli něco zajímavého o Praze. Dokonce v angličtině!


Výsledek obrázku pro prohibition take photo with flashZ čeho jsme vypěnili? 
Někteří turisté používali silný blesk na svém fotoaparátu. Proč??!! Vždyť jim nepomůže! A nám to kazilo fotky, protože když fotíte na stativu třeba půl minuty, věřte, že to jejich blesknutí se tam prostě projeví. 


Koho jsme potkali? 

Černou kočku na cestě, kterou jsme se snažili ze všech sil zachytit. Proč? Protože seděla krásně na cestě a za ní svítila světla. Byla by to dokonalá fotka, kdyby se nás nebála :( 




Co mě zaujalo víc než focení Prahy?
Kupodivu motorka. Byla hezky zaparkovaná u svítící lampy a připadala jsem si jako v Itálii.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Podzimní pampeliška a sedmikráska

Potkala jsem tygra