Máme rádi Orchideje

Tak jsem konečně probudila zrcadlovku ze zimního spánku! Zašla jsem na výstavu Orchidejí do skleníku botanické zahrady v Praze. Ale ne všechno se zadařilo.


První problém nastal hned po vstupu do tropické části. Objektiv se zamlžil a nedokázal se aklimatizovat. Fotky byly v oparu a vypadlo to, jako bych se nacházela v mlhavém počasí. Nee... To by nešlo a navíc to určitě neprospívá čočce. Zklamaně jsem zrcadlovku uklidila zpátky do brašny a pomalu se začala smiřovat s tím, že domů přijdu s prázdnou.

Další nepříjemnost bylo hodně lidí. No jo, počasí nám zrovna nepřálo a byl víkend. A tak jsem cupitala v davu a čekala, až si každý vyfotí barevnou kytičku na mobil a mohla pokračovat v cestě. Na mobil jsem moc nefotila, když je se mnou zrcadlovka, nějak nemám tu touhu vytáhnout telefon (jenže já pořád nefotila ani na zrcadlovku, že? Na co jsem čekala? Na zázrak?)

Zázrak se skutečně stal! Skleník je trochu větší a má různé části. A nakonec přišla i chladnější část, kde jsem si konečně nemusela neustále otírat čelo ručníkem (nee, to jsem opravdu nedělala, ale vedro bylo :D) a mohla začít fotit! Hurááá!

Jenže hurááá netrvalo dlouho. Jelikož bylo sychravé deštivé počasí a ve skleníku se svítilo jen na pár určitých místech, měla jsem po srandě. Světlo mi zatraceně chybělo. Nakonec jsem se s tím nějak popasovala a pár fotek se docela i vydařilo.

Co myslíte vy? :)










Více na Zoneramě ;)


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Podzimní pampeliška a sedmikráska

Potkala jsem tygra