Miniaturní svět mě fascinuje

Najednou mě začal fascinovat miniaturní svět. Ale jako fakt hodně. Narazila jsem na něj, když jsem hledala nějaké nápady na focení na Pinterestu. Převážně mě pohltil autor  Tatsuya Tanaka, který má každý den nový nápad a jde s ním na veřejnost. Používá plastické figurky, které nějakým způsobem zakomponuje do reálného světa. Využívá každodenní běžné předměty a to mi opravdu bere dech. Jak může mít tolik krásných nápadů?







Podívejte se na jeho video:



A co teď já?

Upřimně netuším. Strašně moc bych chtěla vyzkoušet jeho styl a něco takového vyfotografovat. Ale zaprvé mi chybí figurky. Už ani nemám nic z kinder vajíček, protože jsem moji sbírku již dávno vyhodila :( 
Zadruhé si nemyslím, že bych měla tolik skvělých nápadů.  


A co vy? Také Vás to fascinuje nebo s tím máte již vlastní zkušenosti? Zanechte komentář :) 



Komentáře

  1. Pane jo, tolik figurek? Otevřel si několik šuflat a teď si vybíral... To je tedy k nepochopení.
    Hodně mě zaujal ten obrázek, kde děvčata parkují kola a plavci, kteří skáčou do vody.

    OdpovědětVymazat
  2. No tedy, já žasnu :) Něco takového by mě samo od sebe nenapadlo, ale je to prostě úžasné :) Jne by mě zajímalo, kde bere tolik figurek :)

    OdpovědětVymazat
  3. To jo, mít tolik figurek, tak ty nápady asi půjdou raz dva :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Podzimní pampeliška a sedmikráska

Potkala jsem tygra